logo as
  
 
 
 
 
 
 
 

Όλα φαντάζουν ανοιχτά…
 29/3/2015

Οι πιλότοι έχουν να αντιμετωπίσουν τις υψηλές θερμοκρασίες αλλά και το επίπεδο υγρασίας που επικρατεί και δημιουργούνται αρκετά προβλήματα στους κινητήρες αλλά και στα συστήματα ψύξης, όπως φυσικά και στα ελαστικά.

Όσον αφορά το τελευταίο, αναφορικά με τα ελαστικά, η μοναδική προμηθεύτρια ελαστικών, η Pirelli έδωσε στις ομάδες δυο γόμες. Πρόκειται για την σκληρή και την μεσαία γόμα καθώς οι μαλακές δεν θα άντεχαν σε υψηλά επίπεδα θερμοκρασίας. Το σύστημα DRS θα χρησιμοποιηθεί σε δυο περιπτώσεις, στις μεγάλες ευθείες πριν και μετά την αφετηρία εκκίνησης-τερματισμού.

Να τονιστεί ότι για τον συγκεκριμένο αγώνα, οι πιλότοι εντατικοποιούν την εκγύμναση τους αφού πρόκειται για επίπονο αγώνα ενώ κατά την διάρκεια του γκραν-πρι, οι πιλότοι καταναλώνουν μεγάλη ποσότητα υγρών (νερό, χυμό) για να μην πάθουν αφυδάτωση. Τις περισσότερες νίκες στην συγκεκριμένη πίστα έχουν οι Φέτελ και Αλόνσο (από τρεις) ενώ δυο έχει ο Ραϊκόνεν. Στις ομάδες, η Ferrari μετράει 6 νίκες ενώ ακολουθεί η Red Bull με 3 και από 2 έχουν Mac Laren και Renault.

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΚΡΑΝ-ΠΡΙ (ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ)
Από εκεί που… σταμάτησε!
Όπως τελείωσε την περσινή σεζόν ο Λιούϊς Χάμιλτον με Mercedes, κατακτώντας τον τίτλο του πρωταθλητή, έτσι άρχισε και φέτος καθώς πήρε την νίκη στο πρώτο γκραν-πρι της σεζόν στην Αυστραλία. Ο Βρετανός πιλότος ξεκίνησε από την pole position, με τον ομόσταυλό του, Νίκο Ρόσμπεργκ στην δεύτερη θέση.

Οι δυο Mercedes έκαναν το 1-2, με τον Ρόσμπεργκ να περνάει κάποια στιγμή στην πρωτοπορία, αλλά λόγω των πιτ-στοπ, ο Χάμιλτον δεν ανησύχησε ότι μπορεί να χάσει την πρώτη θέση. Από εκεί και πέρα, στην τρίτη θέση και στο πόντιουμ, ανέβηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο ντεμπούτο του με την Ferrari. Στην 4η θέση βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα με την Williams αν και η διαφορά του από τους πρώτους της Mercedes ήταν αρκετά μεγάλη.

Έκπληξη προκάλεσε η 5η θέση που πήρε ο νέος πιλότος, Φελίπερ Νασρ που βαθμολόγησε και την ομάδα του, την Sauber, που πέρσι δεν είχε καταφέρει να πάρει ούτε βαθμό. Στην 6η θέση κατετάγη ο Ντανιέλ Ρικιάρντο με την Red Bull, δεχόμενος πάντως έναν ολόκληρο γύρο από τους δυο πρώτους, ενώ την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν κατά σειρά και οι: Νίκο Χούλκενμπεργκ (7ος), Μάρκους Ερικσον (8ος), Κάρλος Σάϊνθ Τζούνιορ (9ος) και Σέρχιο Πέρες (10ος).

Στο πρώτο γκραν-πρι της φετινής σεζόν πάντως, τερμάτισαν μόλις 11 μονοθέσια, με τελευταίο και μη βαθμολογούμενο τον Τζέϊσον Μπάτον. Ξεκίνησαν 15 (από τα 20, δεν εμφανίστηκαν τα μονοθέσια της Marussia αλλά και οι Μάγκνουσεν, Κβίατ λόγω μηχανικών προβλημάτων πριν την εκκίνηση, καθώς ο Μποτάς με πρόβλημα στην μέση) ενώ τον αγώνα εγκατέλειψαν οι Μαλδονάδο, Γκροσεάν, Βερστάπεν και Ραϊκόνεν.

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ (ΣΕΠΑΝΓΚ)
Ημέρα διεξαγωγής αγώνα: Κυριακή 29 Μαρτίου 2015
Αριθμός γύρων: 56
Χιλιομετρική απόσταση του γύρου: 5,543 χλμ
Σύνολο κάλυψης για τερματισμό: 310,408 χλμ
Ρεκόρ γύρου στην πίστα: 1:34:223 από τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με Mac Laren το 2004

ΟΙ ΔΕΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ
2014: Λιούϊς Χάμιλτον Mercedes
2013: Σεμπάστιαλ Φέτελ Red Bull-Renault
2012: Φερνάντο Αλόνσο Ferrari
2011: Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault
2010: Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault
2009: Τζέϊσον Μπάτον Brawn-Mercedes
2008: Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari
2007: Φερνάντο Αλόνσο Mac Laren Mercedes
2006: Τζιανκάρλο Φισικέλα Renault
2005: Φερνάντο Αλόνσο Renault

ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
12 Απριλίου (Σανγκάϊ-Κίνα)
19 Απριλίου (Σακχίρ-Μπαχρέϊν)
10 Μαίου (Καταλωνία-Ισπανία)
24 Μαίου (Μόντε Κάρλο-Μονακό)
07 Ιουνίου (Μόντρεαλ-Καναδάς)
21 Ιουνίου (Σπίλμπεργκ-Αυστρία)
05 Ιουλίου (Σίλβερστοουν-Βρετανία)
26 Ιουλίου (Βουδαπέστη-Ουγγαρία)
23 Αυγούστου (Σπα-Βέλγιο)
06 Σεπτεμβρίου (Μόνζα-Ιταλία)
20 Σεπτεμβρίου (Μαρίνα Μπέι-Σινγκαπούρη)
27 Σεπτεμβρίου (Σουζούκα-Ιαπωνία)
11 Οκτωβρίου (Σότσι-Ρωσία)
25 Οκτωβρίου (Όστιν-ΗΠΑ)
01 Νοεμβρίου (Μέξικο Σίτι-Μεξικό)
15 Νοεμβρίου (Σάο Πάολο-Βραζιλία)
29 Νοεμβρίου (Γιας Μαρίνα-Αμπού Ντάμπι)
* Επιστρέφει στο καλεντάρι και η πίστα στο Μεξικό, όπου τελευταία φορά έγινε αγώνας το 1992. Κόπηκαν τα γκραν-πρι σε Ινδία (λόγω οικονομικών χρεών στην FIA), Κορέα και πρόσφατα αυτό της Γερμανίας καθώς δεν βρέθηκε η χρυσή τομή (σε οικονομικό επίπεδο), οπότε φέτος θα γίνουν 19 αγώνες.