logo as
   [952] ΚΟΜΠΡΕΣΑΛ - ΤΑΓΙΕΡΕΣ 0-1  
 
 
 
 
 
 
 

Προβάδισμα οι πιλότοι της Mercedes!
 5/7/2015

Πίστα με… ιστορία!
Στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας διεξάγεται το 9ο γκραν-πρι για την φετινή περίοδο. Μια πίστα με τεράστια ιστορία, αφού εκεί πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας στην F1. Πρόκειται για μια μεγάλη σε απόσταση αλλά και γρήγορη πίστα ενώ οι πιλότοι ταλαιπωρούνται αρκετά από τις πιέσεις που δέχονται στις στροφές και αγγίζουν τα 5G.

Η αποκλειστική προμηθεύτρια ελαστικών, Pirelli προτίμησε να δώσει στις ομάδες την σκληρή και την μεσαία γόμα, κυρίως για τον απρόβλεπτο πάντα καιρό στην Αγγλία.

Όσον αφορά την ζώνη DRS, τα μονοθέσια θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν σε δυο περιπτώσεις. Μία στην μικρή ευθεία μεταξύ των στροφών 5 και 6 και μια στην μεγάλη ευθεία μεταξύ των στροφών 14 και 15.

Όσον αφορά τα στατιστικά, η pole position δεν συνιστά και νίκη καθώς τελευταία φορά που έγινε αυτό ήταν το 2009 με τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Από το 2000 μέχρι και σήμερα, σε 13 αγώνες στην Βρετανία μόλις τρεις φορές ο νικητής των κατατακτήριων, είδε και την καρό σημαία πρώτος…

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ (ΑΥΣΤΡΙΑ)
Στο… κόλπο ο Ρόσμπεργκ!
Την 11η νίκη στην καριέρα του πανηγύρισε ο Γερμανός πιλότος της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ στην πίστα του Σπίλμπεργκ στην Αυστρία. Ο Ρόσμπεργκ έκανε εξαιρετική εκκίνηση και προσπέρασε τον ομόσταυλό του, Λιούϊς Χάμιλτον, κρατώντας την πρώτη θέση μέχρι το τέλος.

Ο Χάμιλτον έμεινε στην δεύτερη θέση, διατηρώντας πάντως προβάδισμα δέκα βαθμών στην βαθμολογία οδηγών, ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε πολύ νωρίς την εμφάνιση του στην πίστα, μόλις στον δεύτερο γύρο λόγω του σοβαρό ατυχήματος ανάμεσα στον Ραϊκόνεν και τον Αλόνσο που άφησε αμφότερους εκτός αγώνα. Μάλιστα τα πράγματα για την νίκη έγιναν πιο εύκολα για τον Ρόσμπεργκ, καθώς ο Χάμιλτον τιμωρήθηκε και με ποινή πέντε δευτερολέπτων καθώς πέρασε την γραμμή βγαίνοντας από τα πιτ.

Από τον αγώνα, έμεινε επίσης εκτός ο Μπάτον λόγω μηχανικού προβλήματος στην Mac Laren καθώς και οι Γκροσεάν (πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων), Σάϊνθ (πρόβλημα στον κινητήρα) και Στίβενς (διαρροή καυσίμου).

Από εκεί και πέρα, πολύ καλό αγώνα έκανε ο Φελίπε Μάσα που βρέθηκε στο βάθρο και την τρίτη θέση, ενώ την υπόλοιπη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι: Φέτελ (4ος), Μποτάς (5ος), Χούλκενμπεργκ (6ος), Μαλδονάδο (7ος), Βερστάπεν (8ος), Πέρεζ (9ος) και Ρικιάρντο (10ος).

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ (ΣΙΛΒΕΡΣΤΟΟΥΝ)
Ημέρα διεξαγωγής αγώνα: Κυριακή 5 Ιουλίου 2015
Αριθμός γύρων: 52
Χιλιομετρική απόσταση του γύρου: 5,891 χλμ
Σύνολο κάλυψης για τερματισμό: 306,198 χλμ
Ρεκόρ γύρου στην πίστα: 1:33:401 από τον Μαρκ Γουέμπερ με Red Bull το 2013

ΟΙ ΔΕΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ
2014: Λιούϊς Χάμιλτον Mercedes
2013: Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes
2012: Μαρκ Γουέμπερ Red Bull Racing
2011: Φερνάντο Αλόνσο Ferrari
2010: Μαρκ Γουέμπερ Red Bull Racing
2009: Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Racing
2008: Λιούϊς Χάμιλτον Mac Laren-Mercedes
2007: Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari
2006: Φερνάντο Αλόνσο Renault
2005: Πάμπλο Μοντόγια Mac Laren-Mercedes

ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
26 Ιουλίου (Βουδαπέστη-Ουγγαρία)
23 Αυγούστου (Σπα-Βέλγιο)
06 Σεπτεμβρίου (Μόνζα-Ιταλία)
20 Σεπτεμβρίου (Μαρίνα Μπέι-Σινγκαπούρη)
27 Σεπτεμβρίου (Σουζούκα-Ιαπωνία)
11 Οκτωβρίου (Σότσι-Ρωσία)
25 Οκτωβρίου (Όστιν-ΗΠΑ)
01 Νοεμβρίου (Μέξικο Σίτι-Μεξικό)
15 Νοεμβρίου (Σάο Πάολο-Βραζιλία)
29 Νοεμβρίου (Γιας Μαρίνα-Αμπού Ντάμπι)
* Επιστρέφει στο καλεντάρι και η πίστα στο Μεξικό, όπου τελευταία φορά έγινε αγώνας το 1992. Κόπηκαν τα γκραν-πρι σε Ινδία (λόγω οικονομικών χρεών στην FIA), Κορέα και πρόσφατα αυτό της Γερμανίας καθώς δεν βρέθηκε η χρυσή τομή (σε οικονομικό επίπεδο), οπότε φέτος θα γίνουν 19 αγώνες.