logo as
  
 
 
 
 
 
 
 

Δήλωσε παρόν η Ferrari
 15/5/2016

Πίστα με… ιδιαιτερότητες
Πέμπτος αγώνας στο φετινό πρωτάθλημα της F1, στην Ισπανία. Μια πίστα που παίζει μεγάλο ρόλο η αεροδυναμική του μονοθεσίου και για τον λόγο αυτόν, πριν το γκραν-πρι αυτό γίνονται πολλές δοκιμές για την βελτίωση της. Στην πίστα υπάρχουν πολλές γρήγορες στροφές ενώ στα αργά κομμάτια η πρόσφυση παίζει μεγάλο ρόλο κάτι που πάντως αντανακλά και στην φθορά των ελαστικών.

Για το συγκεκριμένο γκραν-πρι η μοναδική προμηθεύτρια ελαστικών, η Pirelli διαθέτει τρεις γόμες για τις ομάδες και πρόκειται για την σκληρή, την μεσαία και την μαλακή. Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι προσπεράσεις είναι δύσκολες και στους τελευταίους αγώνες, ο πιλότος που κατέλαβε την pole position είδε και τις περισσότερες φορές την καρό σημαία πρώτος.

Όσον αφορά τις ζώνες ενεργοποίησης του συστήματος DRS, αυτές θα είναι δυο. Πρόκειται για την είσοδο στην στροφή εννιά μέχρι την δέκατη καθώς και στην γραμμή εκκίνησης-τερματισμού.

Δοκιμαστικά Παρασκευής
Στον πρώτο γύρο των ελεύθερων δοκιμαστικών στην Ισπανία, η Ferrari έδειξε ότι είναι έτοιμη να επιστρέψει, με τους Φέτελ και Ραϊκόνεν να σημειώνουν κατά σειρά τους δυο καλύτερους χρόνους. Στην συνέχεια βρέθηκαν οι δυο Mercedes, με την Ρόσμπεργκ να είναι ελάχιστα δευτερόλεπτα μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Χάμιλτον.

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ (ΚΑΤΑΛΩΝΙΑ)
Ημέρα διεξαγωγής αγώνα: Κυριακή 15 Μαίου 2016
Αριθμός γύρων: 66
Χιλιομετρική απόσταση του γύρου: 4,655 χλμ
Σύνολο κάλυψης για τερματισμό: 307,104 χλμ
Ρεκόρ γύρου στην πίστα: 1:21:670 από τον Κίμι Ραϊκόνεν με Ferrari το 2008

ΟΙ ΔΕΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ
2015: Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes
2014: Λιούϊς Χάμιλτον Mercedes
2013: Φερνάντο Αλόνσο Ferrari
2012: Παστόρ Μαλδονάδο Williams-Renault
2011: Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault
2010: Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault
2009: Τζέϊσον Μπάτον Brawn-Mercedes
2008: Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari
2007: Φελίπε Μάσα Ferrari
2006: Φερνάντο Αλόνσο Renault