logo as
  
 
 
 
 
 
 
 

Τα ελαστικά κρίνουν πολλά…
 19/4/2014

Ο αποκλειστικός προμηθευτής, Pirelli προσφέρει δυο γόμες για την πίστα της Κίνας, την μεσαία και την μαλακή όπου σίγουρα η φθορά είναι πιο γρήγορη σε σχέση με άλλες πίστες, καθώς υπάρχουν μεγάλες ευθείες και απότομα φρεναρίσματα καθώς και γρήγορες αλλά παρατεταμένες στροφές.

Αναφορικά με το σύστημα DRS, η ομοσπονδία έδωσε την άδεια για δυο ζώνες χρησιμοποίησης του όπου είναι η μεγάλη ευθεία μετά την στροφή 12 αλλά και η ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Φυσικά εκεί θα χρησιμοποιηθεί και το KERS (σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας) και είναι κλειδί τα συγκεκριμένα σημεία λόγω της μεγάλης ταχύτητας των μονοθεσίων σε συνδυασμό με την χάραξη της πίστας.

Τέλος να τονιστεί, ότι η ομοσπονδία απέρριψε την έφεση της Red Bull μετά την ακύρωση του Ρικιάρντο στο πρώτο γκραν-πρι της σεζόν στην Αυστραλία και ουσιαστικά ισχύει ο μηδενισμός του (είχε τερματίσει δεύτερος).

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ (ΣΑΝΓΚΑΪ)
Ημέρα διεξαγωγής αγώνα: Κυριακή 20 Απριλίου 2013
Αριθμός γύρων: 56
Χιλιομετρική απόσταση του γύρου: 5,451 χλμ
Σύνολο κάλυψης για τερματισμό: 305,066 χλμ
Ρεκόρ γύρου στην πίστα: 1:32:238 από τον Μίκαελ Σουμάχερ με Ferrari το 2004

ΟΙ ΔΕΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ
2013: Φερνάντο Αλόνσο Ferrari
2012: Νίκο Ρόσμπεργκ Mercedes
2011: Λιούϊς Χάμιλτον Mac Laren Mercedes
2010: Τζέϊσον Μπάτον Mac Laren Mercedes
2009: Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault
2008: Λιούϊς Χάμιλτον Mac Laren Mercedes
2007: Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari
2006: Μίκαελ Σουμάχερ Ferrari
2005: Φερνάντο Αλόνσο Renault
2004: Ρούμπεν Μπαρικέλο Ferrari

ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
11 Μαίου (Καταλωνία-Ισπανία)
25 Μαίου (Μόντε Κάρλο-Μονακό)
08 Ιουνίου (Μόντρεαλ-Καναδάς)
22 Ιουνίου (Σπίλμπεργκ-Αυστρία)
06 Ιουλίου (Σίλβερστοουν-Βρετανία)
20 Ιουλίου (Χοκενχάϊμ-Γερμανία)
27 Ιουλίου (Βουδαπέστη-Ουγγαρία)
24 Αυγούστου (Σπα-Βέλγιο)
07 Σεπτεμβρίου (Μόνζα-Ιταλία)
21 Σεπτεμβρίου (Μαρίνα Μπέι-Σινγκαπούρη)
05 Οκτωβρίου (Σουζούκα-Ιαπωνία)
12 Οκτωβρίου (Σότσι-Ρωσία)
02 Νοεμβρίου (Όστιν-ΗΠΑ)
09 Νοεμβρίου (Σάο Πάολο-Βραζιλία)
23 Νοεμβρίου (Γιας Μαρίνα-Αμπού Ντάμπι)
* Συνολικά 19 γκραν-πρι και την φετινή σεζόν, με δυο αλλαγές. Επιστρέφει ο αγώνας στην πίστα της Αυστρίας μετά από 11 χρόνια απουσίας ενώ πρεμιέρα θα έχουμε και στην πίστα της Ρωσίας. Από το καλεντάρι, «βγήκαν» τα γκραν-πρι από Ινδία και Κορέα ενώ φέτος ο τελευταίος αγώνας θα γίνει στο Αμπού Ντάμπι αντί της Βραζιλίας.